divendres, 8 de gener del 2010

MONa MONdriana!

A l'EPGB, a part de potinejar per l'obrador i absorbir tota la informació teòrica que puc, també m'ho passo molt bé a les classes de dibuix. Sí, sí, també hi ha una assignatura de dibuix, en la qual es tracta tan la vessant estètica del producte, com el dibuixar plantilles per mones, etc.
I el penúltim treball de l'assignatura és fer una maqueta d'una Mona de Pasqua, la que volguem.
Així que he posat en marxa la imaginació, els meus coneixements dels estudis anteriors (d'alguna cosa ha de servir ser diplomada en disseny d'interiors, no?), i...
tatxán! Us presento la:


Per qui no el conegui, P. Mondrian va ser un pintor avangtuardista, que es conegut per les seves il·lustracions neoplasticistes, on combina entramats negres sobre fons blancs, jugant sempre amb colors primaris.
Què us sembla? Us recorda alguna altra cosa...? Doncs sí, és una mona clarament influenciada per les mones de l'Oriol Balaguer, ja que té una col·lecció d'ous de pasqua que se surten dels estàndards clàssics, per anar més enllà. Si no els heu vist mai us recomano que visiteu el seu lloc web. Són increïbles!
Dit això, suposo que l'únic dubte que queda per resoldre és si farem aquest projecte en xocolata... Doncs em sap greu dir que no! Almenys de moment. És un exercici de dibuix que va totalment a part. A més, si hagués de fer aquesta abstracció d'ou en xocolata... em caldria l'ajuda d'un professional molt però que molt entès en el tema! Qui ho sap, potser algún dia...
*Per cert, és molt interessant el joc d'ombres que es produeix al il·luminar la maqueta!


4 comentaris:

  1. No soc gaire entesa en l'elaboració de dolços, pero a l'hora de triar-ne un per a menjarmel...mmmmm....nena fa una pinta magnifica!
    ja ho saps!!! soc fan numero 1 teva :)

    Cry_Sse

    ResponElimina
  2. Ninaaaa!! m'encanta aquesta nova idea de mona!! és genial!!

    Un aplaudiment per l'anna..

    1, 2, 3....

    Un petonet!

    ResponElimina
  3. EI! em sembla que ja me n'he ensortit però no em deixa posar el meu nom....com es fa?¿?¿¿?¿? Comunque, aquesta mona és fantàstica tia!!!!! Jo voto per fer un altre aplaudiment, bleyus m'ajudes? 1,2,3...clac!
    Albeta

    ResponElimina
  4. Ostres Alba, no per duplicat... per triplicat! Només et falta saber posar el nom! jaja
    Ja ens ho mirarem.
    Gràcies noies (Cris, Laia i Alba) per els ànims!

    ResponElimina