diumenge, 27 de desembre del 2009

Tiramisù de Torró

El dia de Nadal vaig fer tiramisù de Torró de Xixona. Vaig veure la recepta al blog de la Gemma i no em vaig poder estar de provar-ho. Una varietat més de tiramisù per la meva col·lecció! 

Clicant aquí podreu veure com es fa. 
Jo hi vaig fer alguna variació, per exemple, vaig fer el doble de la recepta i en comptes de posar 4 ous en vaig posar 5, seguint la proporció que faig normalment amb el tiramisù clàssic. 




Pel que fa la decoració, vaig intentar fer les estrelles  de caramel i ametlles, però no em va quedar bé la forma, i com que no vaig tenir temps de tornar-ho a intentar, vaig posar confeti de sucre de colors.


El confeti va donar un toc festiu a la presentació, i un toc cruixent a la boca. Així que si no teniu ganes de fer caramel, us ho recoman-ho!
Vull afegir que crec que es notava poc el gust del torró, estic pensant si es podría variar la recepta d'alguna manera per aconseguir un sabor més intens de torró sense que sigui pesat. Una manera molt senzilla podría ser el que he fet avui amb els gotets que havien sobrat: en comptes de confeti, hi he posat encenalls de torró per sobre! Boníssim!

2 comentaris:

  1. Molt bona idea afegir uns encenalls de torro, aixi segur que en potencies el gust!
    Segur que devia tenir molt exit!!

    ResponElimina
  2. enhorabona guapissima!!!
    quina pinta te tot...
    nyam nyam!
    un petonàs!
    Diana

    ResponElimina