dissabte, 21 de novembre del 2009

Panellets

Però no tot surt sempre bé i a la primera...
La setmana que vam fer panellets a classe, vaig tenir un desengany amb els de pinyons... Tanta il·lusió que em feia fer panellets, i vaig acabar una mica trasvalsada, ja que em vaig deixar els de pinyons per l'últim moment, i amb les presses... no hi havia manera que se'm enganxessin els pinyons! 


Però jo no em rendeixo! Aquella mateixa tarda, vaig a ajudar a la meva mare a fer els panellets com cada any. El primer que vaig fer va ser  intentar superar la meva frustració... i evidentment, les coses fetes amb calma, surten molt millor!



I fins i tot, vaig inventar uns panellets nous... de nutella! Boníssims!!

Aquest va ser el resultat final:


Una gran producció, eh?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada