dissabte, 21 de novembre del 2009

Pràctiques

Fa dos mesos que vaig començar l'Escola de Pastisseria i no hi ha qui em pari!
Les primeres setmanes m'enduia feina a casa i tot:
La primera setmana em vaig emportar la crema i amb aquesta vaig fer unes cassoletes amb fruites del bosc;
Com que els cremosos de xocolata amb nata van tenir molt d'èxit, els vaig tornar a fer a casa per portar a un sopar amb les amigues;
La setmana del "sucre" va ser molt densa, i no ens va donar temps de coure els merengues a classe. Així que m'ho vaig emportar a casa on vaig pràcticar amb la mànega pastissera i els vaig coure al forn;
I què dir del brioche...! Després de dos dies de treballar-lo a mà, tot i el cansament, vaig tenir forces per acabar d'enfornar-lo a casa i provar formes noves. 
Apa, ja he fet un resum de les meves pràctiques escolars i extra-escolars.
Aquí van unes imatges de tot el que he explicat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada