dimarts, 2 de març del 2010

Xocolata!

Durant el mes de febrer hem treballat la xocolata a l'Escola. 
La primera setmana ens van ensenyar a atemperar la cobertura negra.
La segona setmana vaig fer la meva primera Mona plana, utilitzant unes plantilles:
La setmana següent, combinant xocolata blanca i negra, i continuant amb el sistema de plantilles, vaig fer aquest peix:
I la setmana passada vam fer una mona utilitzant motlles i plantilles, on ens van deixar que féssim servir una mica la imaginació i poséssim els diferents elements com volguéssim. Aquest és l'exemple o model que ens van proposar:
I aquesta és la mona que vaig fer jo:
A més, aquesta vegada ho vam pintar amb pistola, de manera que no es veuen ni ditades ni imperfeccions. 
Ja estic més aprop de poder fer la Mona Mondriana...!

3 comentaris:

  1. La xocolata és un mon apassionant...
    D'aquí quatre dies ja toca la mona :)

    ResponElimina
  2. Ei guapa, no havia vist la tortuga! ÉS molt xula!! ja saps a mi com m'agrada aquest animal...jejejeje!

    I des de febrer no hi ha novetats...??? Ja sé q vas de cul, xo els teus seguidors volem veure les novetats!!!

    Petooons!

    ResponElimina
  3. Així m'agrada! Que els seguidors reclamin! jeje
    La veritat és que entre la feina i l'escola no paro, i per això no tinc gaire temps d'escriure... Però de novetats n'hi ha moltes!! Més que mai!! El dia que torni a posar-me amb el blog... no donaré a l'abast!
    Ara però, toca esperar una mica... que estic amb entregues i exàmens finals de l'Escola.
    Fins aviat!

    ResponElimina